[סיור] טיול יום אחד לאגם ג'ינגשאן, צ'ינגיואן.

4 צפיות

ב-4 בדצמבר 2021, השמש החמה זורחת על פני כדור הארץ בניחוח צלול, ימים שטופי שמש תמיד הביאו אותנו לאושר, משפחת BT-AUTO שלנו נסעה לצ'ינגיואן ליום נפלא.

סיור btauto

כולם יודעים שצ'ינגיואן היא ה''גן האחורי'' של דלתא נהר הפנינה.הפרחים קרובים לצ'ינגיואן, ויש לו יתרונות גיאוגרפיים טבעיים.זה לא רק בערים מהדרג הראשון, אלא גם קרוב ל"גן האחורי".אפשר לומר שזה מקום טוב להירגע בו.
הרשו לי להציג את התוכנית שלנו להלן:
1. בבוקר, נכנסנו ללוחמים האזוריים של אגם ג'ינגשאן, מוכנים לשחק במירוצי טרקטורונים
2. אחר הצהריים נסענו למעיין החם.
זה צוות הלוחם של BT שלנו כדלקמן:

צוות bt-auto

בואו נסתכל על הפריטים ששיחקנו בבוקר.
1.עלינו להר כדי ליהנות מהנוף על הכביש.
2. התכוננו לייצור ציוד בטיחות.
3.כולם היו מוכנים לקחת טרקטורונים.
4.כולם ציפו לכמה כביש השטח הזה מחוספס.
5. היינו מוכנים לצאת לדרך.לְחִימָה!
6. האזור ההררי הזה הוא אמנם מאוד מחוספס, אבל הוא לא יכול לעצור את התשוקה של המשתתפים.
7.לאחר שעוברים את אזור הגשר, כולם צריכים לשים לב לבטיחות.
8.כולם נהנו מאוד, אחרי שנסענו בטרקטורון שעה, סוף סוף לקחנו הפסקה.היינו מתכוננים ללכת למעיין החם.

סיור bt-auto

החיים הם כמו חוצה-קאנטרי נושאת עומס.אל תשכחו ליהנות מהנוף תוך כדי קלילות.כאשר מטפסים על הגבעה עם עומס כבד, עליך להתקדם.
זמן שמח תמיד עבר מהר.כשהגענו בזמן ארוחת הצהריים, כולם ציפו לתוכנית באביב החם של אחר הצהריים.רצה להשתלב בו במהירות ולהרגיש את הרוך והנוחות.
היינו מוכנים ללכת לזמן מנוחה של מעיינות חמים.
בכניסה לרעננות של סביבה לא מוכרת, היו במעיינות החמים אלפי יפהפיות, גבוהות ונמוכות ורזות, עם עור רך, נערות צעירות, יפות עם שיער ארוך ונשים בגיל העמידה, והקסם עדיין קיים.
1.לאחר מכן, ניסינו מגוון רחב של אמבטיות מעיינות חמות, כמו הקלה על השרירים וקידום זרימת הדם, הזנת יין וחיזוק יאנג ומכוני יופי.כל אחד של מעיינות חמים לכמה דקות כדי לתת לשמש העדינה להתחמם על העור.זה היה נוח ומרענן.
2.אבל אחרי כמה שעות של מעיינות חמים, כולם הרגישו קצת עייפים.קמנו ומנוחה, אכלנו פירות, הוספנו אנרגיה, הרגשנו את החום והשלווה של כל זה, חווינו את האווירה התוססת כאן ודמיינו את כל היופי שבעולם.

סיור bt-auto

בערב, הגיע הזמן ללכת הביתה, כולם הרגישו שמחים ועייפים.
מצפה לפעילות הבאה של משפחת BT-AUTO.

צוות bt-auto

BT-AUTO(Bulletek) ניסיון של 12 שנים, עוסק בעיקר בנורות LED אוטומטיות, נורות לד לרכב, נטל קסנון.המפעל שלנו יכול לקבל שירות OEM ו-ODM.מוזמן לפנות אלינו.תודה רבה.