[OGA MA GAOIOIGA] BT-AUTO Team 2 Aso & 1 Po Fa'anofo ma le fa'aa'oa'o moli ta'avale i Furong Mountain

4 vaaiga

“Manuia galuega, fiafia le olaga”–o lea ua toe sau ai a tatou gaoioiga e sili ona fiafia i ai.
Kamupani BT-AUTO, o se tagata tomai faapitoamoli ulu LEDfa'atau oloa ma se vaega talavou malosi, matou te tafafao fa'atasi i masina ta'itasi e fa'amasani atili ai le tasi ma le isi ma fa'asa'oloto le popole e ala i gaioiga fa'atupu 'au fa'apenei.
O le taimi lea na matou o ai i le mauga o Furong, matou te mautotogi ai se villa e i ai se tamai fanua e mafai ai ona matou faia ni faamalositino i fafo, ma o loʻo iai foʻi le KTV potu ma le poletito e faʻamalama ai, e toetoe lava o loʻo i ai uma mea manaʻomia matou te manaʻomia o lea matou te mautotogi ai lenei villa. o taimi uma lava matou te o mai ai iinei.
I le agai atu i le mauga o Furong sa matua tosina atu i matou i fugalaau, e tutusa uma tagata, e leai se tetee i mea lelei, saʻo?

BT-AUTO

Sa savili le aso na matou oo atu ai, o lea na fai ai le hotpot o le papakiu, e faigata ona faamalieina uma tofo ona o nisi e fiafia i mea'ai vevela ae o nisi e fiafia i meaai mama ona o le vevela e lua tofo o le matou filifiliga mulimuli, na matou saunia ituaiga fualaau faisua ma aano o manu e fai. ia filifilia.

BT-AUTO

Ina ua uma le taumafataga o le afiafi, sa matou pueina ni vitio e faamatala ai le eseesega i le va o le halogen mamoli ulu LED, ma na faailoa mai e le matou supavaisa ia i matou le auala e sui ai le halogen i le moli LED patino, o le taavale i ata o loʻo i lalo o le FORD Focus 2012 version, o le laʻau maualalo o le H7, ma le maualuga maualuga o le H1, faʻafetai i a matou paaga faʻapolofesa, na iu lava ina matou maua le ata lelei atoatoa o le sui atoa, ma o le a tuʻuina i luga o le Facebook, Youtube, Instagram ma Tiktok mo le faʻamatalaga a le tagata asiasi pe a maeʻa le faʻasologa o meli e ala i le faʻaopoopoina o sub-titles ma dubbing.

PULETEKBT-AUTO

O le tasi faʻamatalaga na sili ona faagaeetia ai aʻu, o le faʻapipiʻi faʻapipiʻi i le taimi o le suiga atoa, e tatau ona faʻapipiʻi i lalo e maua ai le mamanu atoatoa o le moli, e mafai ona e vaʻai i ata o loʻo i lalo.

X9 LED moliuila

Na matou tietie i luga o le auala e suʻe ai le moli moli pe a uma ona sui uma, o le moli sa sili atu le susulu, lamolemole ma lautele, o le moli mamanu sa lelei: mo le laʻititi laʻititi, o le laina tipi e leʻi manino ona o le ata muamua e le o. atoatoa;mo le ave maualuga, e sili atu, lelei le taulaʻi ma susulu.O mea uma lava na,X9 moli ulue sili atu le filifiliga pe a fa'atusatusa i le halogen bulbs pe a matou tietie i luga o le auala mauga zigzag, e mafai ona e fiafia i le po e sili atu ma le malamalama sa'o.

bt-auto ta'ita'i moliTalofa/Lo ave

I le toe foi i le matou nofoaga, sa matou feiloai ai i nisi o tama talavou o loo tuuga i le HONDA civic mo le fiafia, faamoemoe e mafai ona latou gauai atu i le saogalemu pe a tuuga.

matauila ta'ita'i ta'avale

O le taeao na sosoo ai na matou feala ai e fai ni faamalositino e pei o le Pingpang, tamo'e ma isi, o le taimi na matou taaalo ai i le halma na toe manatua ai lo'u manatuaga a o ou tamaitiiti, ua leva lava.Ae o le mea lea, o Johnson ma Anna o ni tama taaalo lelei a le Pingpang, ose tauvaga mata'utia ma sa matou manava uma i le ta'aloga atoa.

bt-auto

Ua alu le taimi, ua oo i le taimi e faatofa ai, sa matou faaaogaina drones e pue ai ni ata ma vitio ma ave uma ai nei manatuaga fiafia i le fale.

BT-AUTO

I le avea ai o se 'au talavou ma le malosi, o matou sui BT-AUTO e saunia lelei i taimi uma mo le galulue.Afai o e su'efaiga moli taavaleoloa, aua le misia BT-AUTO.
BT-AUTO, MALAMALAMA O LE FAAMOEMOE.


Taimi meli: Oke-23-2021
  • Muamua:
  • Sosoo ai: