[PRODUTTU & ATTIVITÀ] Squadra BT-AUTO 2 ghjorni è 1 notte rilassante è LED di guida in u Furong Mountain

4 viste

"Felice travagliu, vita felice" - eccu torna e nostre attività preferite.
Cumpagnia BT-AUTO, cum'è prufessiunalefaro LEDfornitore è ancu un gruppu di ghjovanu energicu, stendemu inseme ogni mese per cunnosce megliu è liberà u stress da attività di squadra cum'è questu.
Sta volta andemu à a muntagna Furong, affittamu una villa chì hà un picculu giardinu in modu chì pudemu fà un pocu di eserciziu all'apertu, è hà ancu una sala KTV è un balcone per barbecue, hà guasi tutte e facilità necessarie chì avemu bisognu cusì affittamu sta villa. ogni volta chì avemu vinutu quì.
In a strada di a muntagna Furong eramu totalmente attratti da i fiori, a ghjente hè tutte listessi, ùn hà micca resistenza à e cose boni, nò?

BT-AUTO

Era ventu u ghjornu chì avemu ghjuntu, cusì u hotpot hè statu fattu di barbecue, hè difficiule di accontu à tutti i gusti, perchè à alcuni piace l'alimentu piccante è à altri piace l'alimentu ligeru, cusì l'hotpot à dui sapori era a nostra decisione finale, avemu preparatu tipi di verdura è carne. esse sceltu.

BT-AUTO

Dopu à cena, avemu pigliatu qualchi video per spiegà a diffarenza trà halogen èfaro LED, è u nostru supervisore ci hà dimustratu cumu rimpiazzà l'alogenu cù a luce LED personalmente, a vittura in i pics sottu era a versione FORD Focus 2012, u fasciu bassu era H7, è u fasciu altu era H1, grazia à i nostri culleghi prufessiunali, avemu finalmente ottinutu. video perfettu di tuttu u rimpiazzamentu, è serà caricatu in Facebook, Youtube, Instagram è Tiktok per riferimentu di u visitatore una volta chì avemu finitu u post-elaborazione aghjunghjendu sottutituli è doppiaggio.

BULLETEKBT-AUTO

Un ditagliu m'hà impressiunatu u più hè chì l'angolo di stallazione durante a rimpiazzamentu tutale, deve esse stallatu verticalmente per ottene u mudellu di illuminazione perfetta, pudete vede nantu à e foto sottu.

Lampadina LED X9

Avemu guidatu nantu à a strada per pruvà u fasciu di illuminazione dopu à tuttu u rimpiazzamentu, a luce era piuttostu luminosa, liscia è larga, u mudellu di illuminazione era bonu: per u fasciu bassu, a linea di taglio ùn era micca cusì chjaru perchè u riflettore originale ùn hè micca. perfetta;per u fasciu altu, hè più, bonu focu è luminoso.Tuttu in tuttu,Faro LED X9hè una scelta assai megliu cumparatu cù lampadine alogenu quandu avemu guidatu nantu à a strada di muntagna zigzag, pudete gode di e cavalcate di notte ancu di più cù a luminosità ghjustu.

faro led bt-autoHi/Lo fasciu

À a strada di ritornu à a nostra basa, avemu scontru qualchi ghjovanu ghjovanu chì era in corsa cù a HONDA civica per piacè, spergu chì ponu attentu à a sicurità durante a corsa.

lampadina led auto

A matina dopu, avemu svegliatu assai prestu per piglià un pocu di eserciziu cum'è Pingpang, corsa, etc., u mumentu chì avemu ghjucatu à halma hà ricurdatu di novu tutta a mo innocente memoria di a zitiddina, hè stata assai tempu fà.A propositu, Johnson è Anna sò cusì boni ghjucatori di Pingpang, hè una cumpetizione feroce è tutti avemu tenutu u nostru respiru durante tuttu u ghjocu.

bt-auto

U tempu vola, era ora di dì addiu, avemu usatu droni per piglià qualchì foto è video è pigliamu tutti questi ricordi felici in casa.

BT-AUTO

Cum'è una squadra ghjovana è energica, i membri di BT-AUTO sò sempre ben preparati per travaglià.Sè vo circatesistema di illuminazione automaticaprudutti, ùn mancate BT-AUTO.
BT-AUTO, LUCE DI SPERANZA.


Tempu di post: 23-oct-2021
  • Previous:
  • Next: